Φυσικοθεραπεία με Κρουστικά Κύματα

Η καινοτόμος φυσικοθεραπευτική πρακτική για τη διαχείριση μυοσκελετικών διαταραχών.

Η αποτελεσματική & αξιόπιστη μέθοδος για την άμεση βελτίωση της ποιότητας ζωής σας

Μέσω της εφαρμογής των εστιακών κρουστικών κυμάτων στους μυς, τους τένοντες και τους συνδέσμους, αντιμετωπίζονται απλά και γρήγορα οι οξείς και χρόνιοι πόνοι και παθήσεις.

Βελτιώστε την ποιότητα ζωής και τη λειτουργικότητά σας με τη θεραπεία με κρουστικά κύματα και επωφεληθείτε της τεκμηριωμένης αποτελεσματικότητας και των υψηλών ποσοστών επιτυχίας της.

Απόλυτα ασφαλές & οικονομικά αποδοτικό φυσικοθεραπευτικό εργαλείο για τη θεραπεία τεντοπαθειών

Αποφύγετε τις πολύπλοκες και δαπανηρές χειρουργικές επεμβάσεις και φαρμακευτικές αγωγές με την οικονομικά αποδοτική, μη επεμβατική θεραπεία κρουστικών κυμάτων.

Ανακουφιστείτε από τον πόνο με την απλή, απόλυτα ασφαλή και χωρίς κινδύνους ή παρενέργειες θεραπεία που εγγυάται γρήγορη και εύκολη επούλωση αλλά και ανάρρωση.

Κλείστε το Ραντεβού σας Σήμερα

Ραντεβού

Κρουστικά Κύματα Φυσικοθεραπεία Οφέλη

Ενεργοποίηση της διαδικασίας της αυτο-επούλωσης του οργανισμού.

Ανακούφιση & Ελάττωση του οξέος και χρόνιου πόνου.

Αύξηση της τοπικής κυκλοφορίας του αίματος.

Διέγερση της παραγωγής κολλαγόνου, το οποίο είναι απαραίτητο για την αποκατάσταση των κατεστραμμένων μυϊκών δομών.

Επιτάχυνση αποκατάστασης μιας σειράς κοινών ενοχλήσεων των τενόντων.

Κλείστε Ραντεβού

Φυσικοθεραπεία με Κρουστικά Κύματα
Σε ποιους απευθύνεται

Ενήλικες

Ανακουφιστείτε από οξείς και χρόνιους πόνους λόγω μυοσκελετικών παθήσεων και βελτιώστε άμεσα τη λειτουργικότητα και την ποιότητα ζωής σας, με ασφάλεια και μη επεμβατικά.

Αθλητές

Αντιμετωπίστε αθλητικούς τραυματισμούς στους τένοντες των άνω ή κάτω άκρων, όπως η τενοντοπάθεια του Αχιλλείου και ο “αγκώνας του τενίστα, γρήγορα και αποτελεσματικά με την εξωσωματική θεραπεία με κρουστικά κύματα (ESWT) και επιστρέψτε στο άθλημά σας χωρίς ενοχλήσεις.

Στάδια Θεραπείας με Κρουστικά Κύματα

1

Λεπτομερής Αξιολόγηση της κατάστασης του ασθενή.

2

Καθορισμός της Κλινικής Εικόνας, των στόχων & των αναγκών σας.

3

Οργάνωση ενός  εξατομικευμένου  χρονοδιαγράμματος για τη θεραπεία με κρουστικά κύματα.

Κατά την ώρα της συνεδρίας σας, ρυθμίζουμε την ένταση και τη συχνότητα των παλμών και προσαρμόζουμε τη θεραπεία ανάλογα με τις ανάγκες σας.

4

Συνδυαστική Θεραπεία με συγκεκριμένες ασκήσεις ή διατάσεις εκτός από τα κρουστικά κύματα εφόσον κρίνεται απαραίτητο.

Ενδείξεις για Φυσικοθεραπεία με Κρουστικά Κύματα

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι μια ιδανική λύση για τη χρόνια τενοντοπάθεια που δεν φαίνεται να υποχωρεί.

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα μπορεί να προσφέρει επιτυχή θεραπεία για επίμονες, χρόνιες παθήσεις των κάτω και άνω άκρων που δεν ανταποκρίνονται σε άλλες μορφές συμβατικής θεραπείας.

Σύμφωνα με μελέτες, η θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι αποτελεσματική στην αντιμετώπιση καταστάσεων, όπως:

✔️ Άκανθα πτέρνας

✔️ Θυλακίτιδα ισχίου

✔️ Πελματιαία απονευρωσίτιδα

✔️ Πόνος στη μέση

✔️ Ασβεστοποιός τενοντίτιδα

✔️ Χρόνια τενοντοπάθεια Αχιλλείου Τένοντα

✔️ Έξω επικονδυλίτιδα αγκώνα (Tennis elbow)

✔️ Έσω επικονδυλίτιδα αγκώνα (Αγκώνας του γκόλφερ)

✔️ Τενοντοπάθεια Επιγονατιδικού Τένοντα (Jumper’s Knee)

✔️ Διαβητικό πόδι / εγκαύματα

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς λειτουργεί η θεραπεία με κρουστικά κύματα;

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα χρησιμοποιεί μια εξειδικευμένη συσκευή για την παροχή ακουστικής ενέργειας μέσω του δέρματος στο τραυματισμένο μέρος του σώματος.

Τα κρουστικά κύματα είναι μηχανικά και όχι ηλεκτρικά. Είναι ηχητικά κύματα χαμηλής ενέργειας, τα οποία αυξάνουν τη ροή του αίματος στην τραυματισμένη περιοχή.

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα έχει δύο κύριους τρόπους δράσης που βοηθούν στον επίμονο πόνο των τενόντων.

Πρώτον, τα κρουστικά κύματα λειτουργούν για να απευαισθητοποιήσουν τις νευρικές απολήξεις, οι οποίες συχνά θα δώσουν άμεση μείωση του πόνου.

Δεύτερον, και συχνά πιο σημαντικό, τα κρουστικά κύματα προκαλούν ελεγχόμενο μικρο-τραύμα (μικροσκοπική βλάβη) στους ιστούς που ενθαρρύνει το σώμα να ανταποκριθεί αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος και το μεταβολισμό στην πληγείσα περιοχή.

Αυτό θα ενεργοποιήσει και θα επιταχύνει την ανταπόκριση επούλωσης του σώματος. Τα κρουστικά κύματα μπορούν επίσης να «διασπάσουν» αποδιοργανωμένους ιστούς και ασβεστοποιήσεις.

2. Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες της θεραπείας με κρουστικά κύματα;

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι απόλυτα ασφαλής, χωρίς κινδύνους και σοβαρές παρενέργειες.

Στη χειρότερη περίπτωση, οι ασθενείς μπορεί να παρουσιάσουν κάποιο οίδημα (πρήξιμο) ή πόνο στην περιοχή για λίγες ημέρες μετά τη θεραπεία.

Αυτό είναι απλώς ένα σημάδι ότι το σώμα αυτοθεραπεύεται, όπως το έχει ενθαρρύνει η ίδια η θεραπεία.

3. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των Κρουστικών Κυμάτων σε σύγκριση με άλλες θεραπείες αποκατάστασης;

Σε σύγκριση με τις κλασικές φυσικοθεραπευτικές μεθόδους, η θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι:

Αποδεδειγμένα αποτελεσματική, βάσει πολλαπλών, τυχαιοποιημένων, διπλά τυφλών κλινικών δοκιμών, με ποσοστό επιτυχίας που κυμαίνεται από 65% έως 91% ανάλογα με τον τραυματισμό.

Ενδεδειγμένη για την αποκατάσταση ανοιχτών τραυμάτων και εγκαυμάτων.

Στοχευμένη & εξατομικευμένη για την εκάστοτε πάθηση, προσφέροντας εστιασμένη διείσδυση με μεταβλητό βάθος και απευθείας εφαρμογή στην τραυματισμένη περιοχή.

Μη επεμβατική, αποτελεσματική στις δύσκολες παθήσεις και μερικές φορές σε αυτές που είναι δύσκολο να διαγνωσθούν.

Γρήγορη και εύκολη διαδικασία που απαιτεί μόνο λίγα λεπτά για να πραγματοποιηθεί και οι ασθενείς είναι σε θέση να επανέλθουν κανονικά στην καθημερινότητά τους αμέσως μετά.

Εξαιρετική εναλλακτική λύση στις περίπλοκες χειρουργικές επεμβάσεις ή τη φαρμακευτική αγωγή.

Προσιτή λύση για πολλές χρόνιες παθήσεις (χρόνια τενοντοπάθεια, χρόνια τενοντίτιδα κλπ), με καλή σχέση κόστους/αποτελεσματικότητας.